• 2166
  • 1215 مرتبه
کتاب اهرم های پولدار شدن

کتاب اهرم های پولدار شدن

1399/08/15 02:02:24 ب.ظ

در این مقاله قصد داریم به معرفی کتاب اهرم های پولدار شدن (Money Master The Game) بپردازیم.

عنوان کتاب

اهرم‌های پولدار شدن

عنوان لاتین کتاب

Money master the game

نویسنده

آنتونی رابینز

مترجم

سیما فرجی

موضوع

مهارت های فردی و موفقیت در امور مالی شخصی

تعداد صفحات

720

 

 

اگر در اینترنت کلمه سخنران های موفقیت یا انگیزشی را سرچ کنید، بدون شک یکی از اولین گزینه ها آنتونی رابینز است.

همچنین اگر به کتاب فروشی رفته و از قفسه کتاب های موفقیت دیدن کنید، حتما به کتاب های رابینز برخورد خواهید کرد.

او تا کنون با ارائه انواع سخنرانی ها و نوشتن کتاب هایی در زمینه موفقیت، باعث شده است افراد زیادی با استفاده از این آموزش ها به استقلال مالی برسند.

 

کتاب اهرم های پولدار شدن اثر آنتونی رابینز یکی دیگر از کتاب های اوست که دارای محبوبیت زیادی در جهان است.

این کتاب یکی از بهترین مراجع برای افرادی است که قصد دارند در زندگی مالی خود تغییرات زیادی را به وجود آورده و به استقلال مالی دست پیدا کنند.

او دراین کتاب با معرفی یک ساختار هفت مرحله ای، سعی کرده است که شما را با قوانین مالی در جهان و به دست آوردن ثروت آشنا کند.

شاید جالب باشد که بدانید افراد موفق و کارآفرین های زیادی در جهان توانسته اند با استفاده از آموزه های این کتاب، به استقلال مالی و شهرت دست پیدا کنند. تمامی انسان ها همیشه به دنبال این هستند که بتوانند درآمد خود را افزایش دهند. ما برای رسیدن به این خواسته دو راه پیش رو داریم.

اولین گزینه این است که خودمان دست به کار شده و بدون استفاده از تجربیات افراد موفق، با استفاده از آزمون و خطا به ثروت دست پیدا کنیم. اما راه ساده تر یا به اصطلاح میان بر نیز وجود دارد. و آن راه نیز استفاده از تجربیات افراد موفق یا کارآفرینان بزرگ در جهان است. به این دلیل که آن ها در طول سالیان زیادی با تلاش و کوشش به تجربه های زیادی دست پیدا کرده اند. گاهی اوقات استفاده از تجربیات آن ها می تواند ما را تا چندین سال جلو بیندازد. پس هر شخص عاقلی گزینه دوم را انتخاب می کند و سعی دارد که با استفاده از توصیه های افراد موفق، زودتر به ثروت دست پیدا کند.

کتاب اهرم های پولدار شدن اثر آنتونی رابینز یکی از بهترین گزینه ها برای شما است که بتوانید به موفقیت و ثروت دست پیدا کنید. خلاصه کتاب اهرم های پولدار شدن در واقع چکیده ای از سخنان افراد موفق در جهان است. آنتونی رابینز در این کتاب با 50 ثروتمند مشهور از جمله وارن بافت گفتگو گرده و نظر آن ها را در مورد روش های پولسازی جویا شده است. به همین خاطر شما در این کتاب اثری از 50 فرد ثروتمند و موفق در جهان را می‌بینید که هر کدام در جهان دارای معروفیت خاصی هستند. از همین جهت افراد سرشناس زیادی خواندن این کتاب را برای دستیبابی به استقلال مالی، توصیه کرده اند. درست است که موضوع کتاب اهرم های پولدار شدن، در مورد افزایش درآمد و رسیدن به ثروت است. اما دقت کنید که رسیدن به استقلال مالی هدف غایی انسان ها تلقی نمی شود. کتاب اهرم های مالی به ما آموزش می دهد که چگونه زندگی مورد علاقه خود را بسیازیم و بهر بتوانیم مدیریت پول و درآمد خود را انجام دهیم. در این کتاب بخش هایی وجود دارد که به ما آموزش داشتن حس خوب را می دهد. همان حسی که باید از رفتن به سر کار داشته باشیم، نه احساس انزجار از لحظه بیدار شدن از خواب برای رفتن به محل کار. در واقع یکی از فاکتورهایی که آنتونی رابینز خیلی به آن دقت می کند، داشتن علاقه و حس خوب هنگام انجام فعالیت های شغلی است، نه از سوی اجبار.
کتاب اهرم های پولدار شدن یک مرجع مهم و مفید برای تمام افرادی است که قصد دارند به موفقیت دست پیدا کنند. این کتاب به شما می آموزد که افرد موفق چگونه به استقلال مالی رسیده و شما نیز بتوانید از تجربیات آن ها استفاده کنید. همانطور که اشاره شد، افراد زیادی توانسته اند با خواندن این کتاب، به موفقیت مالی دست پیدا کنند. چرا یکی از آن ها شما نباشید؟

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.