• 5251
  • 1095 مرتبه

مصاحبه با دکتر میوه چی

1400/10/01 02:36:27 ب.ظ

باسلام‌. درخدمت دکتر میوه چی هستیم. ایشان دارای مدرک دکترای الکترونیک از دانشگاه انگلستان و مدیرعامل مجموعه افراتاب هستند. از ایشان خواهشمندیم هدیه‌ای ارزشمند به ما بدهند و بگویند که از نظر ایشان مهم‌ترین ویژگی و خصوصیت رهبر یک کسب و کار چیست؟

 

  سلام. البته پاسخ این سوال تا حد زیادی سلیقه‌ای است؛ چرا که روش های رهبری افراد مختلف، متفاوت است. اگر بخواهم در مورد روش کاری خودم کمی توضیح دهم، می‌توانم بگویم  من برای انجام امور مختلف، با مدیران خود همراه می‌شوم و به جای اینکه نظر شخصی خودم را اعمال کنم اجازه می‌دهم آن ها برای این امور تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند. روند کاری ما اینطور است که معمولا تصمیم گیری در خصوص موضوعات مهم و روزمره با اجماع مدیران صورت می‌گیرد. بدین صورت آن ها نیز احساس می‌کنند که تصمیم های خودشان اعمال شده است و در واقع برای موارد گوناگون دلسوزی بیشتری به خرج می‌دهند و بیشتر تلاش می‌کنند که به نتیجه گیری درستی برسیم.

 

فایل های پیوست

مصاحبه با دکتر میوه چی

مصاحبه با دکتر میوه چی

11
اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.