• 3236
  • 2232 مرتبه
دارن هاردی : ناشر و بنیانگذار نشریه موفقیت

دارن هاردی : ناشر و بنیانگذار نشریه موفقیت

1400/06/08 02:52:28 ب.ظ

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و بنیانگذار نشریه موفقیت (Success) در ماه فوریه سال 1971 چشم به جهان گشود و درحالی که تنها 18 ماه داشت، پدر و مادرش از هم جدا شدند.

مادر دارِن او را نخواست و به همین دلیل، پدرش مسئولیت بزرگ کردن او را بر عهده گرفت و از آنجا که پدر دارِن، قوانین محدود کننده زیادی برای او در نظر نمی‌گرفت، او هیچگاه به سمت مواد مخدر کشیده نشد و توانست به درجات بالا برسد.

نام فارسی

دارن هاردی

نام لاتین

Darren Hardy

تاریخ تولد

26 فوریه 1971

تاریخ وفات

در قید حیات

محل زندگی

کالیفرنیا- آمریکا

تخصص

نویسنده و سخنران انگیزشی

زمینه کاری

موفقیت

میزان ثروت

حدود 5 میلیون دلار

از کجا به کجا؟

از ناشر نشریه موفقیت به نویسنده کتاب های پروفروش و سخنران حوزه موفقیت

سن اوج شکوفایی

18 سالگی

به نقل از خود دارن هاردی، زمان هایی که او از زندگی شکایت می‌کرد یا فکر می‌کرد هیچ چیزی در این دنیا منصفانه نیست پدرش به او می‌گفت:

«موقعیت ها اهمیتی ندارند. اگر دیگران باهوش ‌تر هستند و استعداد یا تجربه بیشتری دارند، تو باز هم می‌توانی پیروز شوی؛ سخت ‌تر کار کن، بیشتر یاد بگیر و بیشتر از هر فرد دیگری خودت را تحت فشار قرار بده و سعی کن تو استثنای این جهان باشی».

در واقع می‌توان گفت که فرمول شانس دارن هاردی در زندگی، پدر او بوده است.
هاردی اولین کسب و کار خود را در 18 سالگی آغاز کرد. او بیش از 25 سال چهره اصلی در تجارت موفقیت رسانه بوده است و در سال 2007 ناشر مجله SUCCESS و Success Media شد. در دسامبر 2015 هاردی اعلام کرد که جایگاه ناشر در مجله موفقیت را ترک می‌کند تا فرصت های جدیدی را دنبال کند. پیش از این سِمَت، هاردی سِمَت هایی اجرایی را در دو شبکه تلویزیونی متمرکز بر توسعه شخصی بر عهده داشت. او تهیه کننده اجرایی شبکه مردم (The people's network) و رئیس شبکه آموزش موفقیت (The success training) بود. سرمایه دارن هاردی تاکنون 5 میلیون دلار برآورد شده است که حاصل تلاش او در زمینه های مختلف می‌باشد.
دارِن به عنوان یک رهبر کسب و کار در حوزه موفقیت به مدت دو دهه دسترسی نامحدود و منحصر به فردی به موفق‌ترین افراد جهان از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، وارن بافت، دونالد ترامپ، جف بزوس و... داشته است. او رازهای موفقیت آن ها را کشف کرد و اکنون آن رازها را برای ما نیز آشکار می‌سازد. دارن هاردی، مربی بسیاری از صاحبان کسب و کارهای امروزی است، به بسیاری از شرکت های بسیار بزرگ در سراسر جهان مشاوره می‌دهد و عضو هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان خصوصی است.

او همچنین سخنران اصلی، همکار بخش رسانه و نویسنده کتاب های پرفروش «اثر مرکب» و «بهترین سال زندگی شما» در نیویورک تایمز می‌باشد.

هاردی، قهرمانی است که پیام موفقیت، امید و فرصت های بی‌شمار را از طریق صفحه هایش در نشریه موفقیت، وبلاگ، توییتر و فیسبوک به گوش افراد بسیاری در سراسر جهان می‌رساند.

دارن بهترین اطلاعات و استراتژی های موجود را گرد هم می‌آورد و اصول موفقیت آزمایش شده خود را با آن ترکیب کرده و برای راهنمایی و توانمندسازی میلیون ها کارآفرین در سطح جهان به کار می‌گیرد. مجله ی موفقیت دارن هاردی همواره روشنی بخش مسیر افرادی است که به دنبال موفق شدن در زندگی و کسب و کار خود هستند.

 

 

اگرچه دارن هاردی بیشتر به خاطر کتاب محبوب "اثر مرکب" شناخته شده که هنوز هم توسط منتقدان به عنوان بهترین اثر او تاکنون نقل می‌شود، اما لیست بهترین کتابهای دارن هاردی تنها به این کتاب محدود نمی‌گردد؛ بلکه کتاب های دیگر او همچون «رهبری در قرن ۲۱»، «10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا»، «تصمیمات سرنوشت ساز»، «ترن هوایی کارآفرینی» و... نیز در دسته کتاب های پرفروش قرار دارند. از دیدگاه دارن هاردی بهترین سال زندگی تو آن سالی است که بیشتر از آنچه از تو انتظار می‌رود تلاش کرده و زندگی خود را متحول کنی. همه ما می‌توانیم با استفاده از روش های پاکسازی ذهن دارن هاردی، همانند او مسیر موفقیت را برای خود هموار کنیم.

 

جملات معروف دارن هاردی :
enlightenedفقط رویاهایتان را دنبال نکنید بلکه آنها را با پشتکار و پیگیری شکار کنید.
enlightenedمهارت اصلی کارایی و بهره وری چیست؟ یادگرفتن مهارت نه گفتن
enlightenedتنها چیزی که نیاز دارید برداشتن قدم های کوچک متوالی و مصرانه است تا زندگیتان را بهبود ببخشید.
enlightenedتفاوت بزرگ بین افراد موفق و ناموفق این است که افراد موفق مشتاق انجام چیزهایی هستند که آدم های ناموفق نیستند.

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.