• 2229
  • 836 مرتبه
کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها

1400/02/27 03:31:18 ب.ظ

کتاب «Miracle Morning Millionaires» یا همان کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها اثر هال الرود نویسنده، سخنران و مربی رشد فردی اهل آمریکاست که نویسنده کتاب «معادله جادویی» (The Miracle Equation)، سری کتاب های «صبح های جادویی» (The Miracle Morning) و همچنین مجری پادکست «به هدفت برس» (Achieve Your Goal) نیز می‌باشد. این کتاب به 27 زبان ترجمه شده و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب های سایت آمازون شناخته می‌شود.

عنوان کتاب

صبح های جادویی مولتی میلیونرها

عنوان لاتین کتاب

Miracle Morning Millionaires

نویسنده

هال الرود

دیوید اوسبرن

مترجم

فریبا جعفری نمینی

موضوع

روانشناسی

تعداد صفحات

368

هنگامی که هال الرود 20 سال داشت، خودروی او توسط یک راننده مست که با سرعت بالا رانندگی می‌کرد مورد اصابت قرار گرفت و هال تقریبا تا دو قدمی مرگ رفت. قلب او برای 6 دقیقه ایستاد و 11 استخوان مهم بدنش دچار شکستگی شد. در نهایت از کما بیرون آمد ولی پزشکان معتقد بودند که هیچگاه قادر به راه رفتن نخواهد بود. پس از مدتی، نه تنها هال توانست راه برود، بلکه در یک ماراتن 52 مایلی نیز شرکت کرد و به یکی از افراد مشهور در تجارت، سخنران اصلی برنامه های مختلف، نویسنده، شوهری قدرشناس و البته پدری مهربان تبدیل شد.

او در سال 2016 نیز دوباره همین اتفاق افتاد؛ کلیه ها، ریه ها و قلب او از کار افتاده بودند و پزشکان متوجه بروز یک بیماری بسیار نادر شدند که در حقیقت نوعی از سرطان بود. هال الرود پس از گذراندن سخت ‌ترین سال زندگی ‌اش، اکنون در سلامت کامل به سر می‌برد و رسالت خود را که بالا بردن آگاهی بشریت و نشان دادن راه موفقیت به دیگر افراد است به خوبی انجام می‌دهد.

کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها اثر هال الرود دارای 10 فصل است که در آن ها ابتدا به بیان داستان زندگی خود می‌پردازد و پس از آن دلیل هایی برای صبح زود بیدار شدن و رابطه آن با ثروت ارائه می‌کند.

سپس در مورد 6 عمل نجات دهنده زندگی صحبت می‌کند که شامل سکوت، تاکید، تجسم، تمرین، مطالعه و یادداشت است و در ادامه نیز تکنیکی با عنوان «معجزه 6 دقیقه‌ای برای افراد مشغول» معرفی می‌کند. مطالعه این کتاب به تمامی افرادی که به ثروتمند شدن و رشد و توسعه فردی علاقه دارند، توصیه می‌شود.

 

در بخشی از خلاصه کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها با عنوان «صبح های جادویی آخرهفته» می‌خوانیم :


«هنگامی که برای اولین بار تکنیک صبح های جادویی را ابداع کردم، تنها در روزهای دوشنبه تا جمعه آن را انجام می‌دادم و آخر هفته ها بیخیال آن می‌شدم. طولی نکشید که متوجه شدم هنگامی که هر روز این تکنیک را به کار می‌گیرم، احساس بهتری دارم و بیشتر مثمرثمر هستم؛ اما روزهایی که صبح زود بیدار نمی‌شدم و بیشتر می‌خوابیدم، احساس بی‌حالی و عدم تمرکز در من موج می‌زد.» هال الرود در ادامه توصیه می‌کند: «خودتان را بیازمایید. ممکن است برای شروع، همانند من تنها در روزهای هفته از تکنیک صبح های جادویی استفاده کنید و آخر هفته آن را نادیده بگیرید. به احساس خود در روزهای تعطیلی که بیشتر می‌خوابید توجه کنید. اگر مانند اکثر افراد این احساس را داشتید که با هرروز انجام دادن این تکنیک حس بهتری دارید، ممکن است دریابید که روزهای تعطیل، روز موردعلاقه شما برای زودتر بیدار شدن است.»
رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر بی‌پول پدر پولدار در مورد هال الرود و مفهوم کتاب صبح های جادویی مولتی میلیونرها گفته است: «هال الرود نایغه است و کتاب صبح های جادویی او تاثیری جادویی در زندگی من داشته است. اگر می‌خواهید از هر روز خود به بهترین نحو استفاده کنید، کتاب صبح های جادویی را مطالعه کنید.»

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.