• 2203
  • 1213 مرتبه
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

1399/10/21 04:46:40 ب.ظ

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید متولد 26 اکتبر سال 1883، کشور آمریکا بود.

وی را می توان یکی از برجسته ترین نویسندگان آمریکایی در حوزه فلسفه موفقیت دانست که آثار الهام بخش زیادی در مورد موفقیت خلق کرده است و همچنان با گذشت سال ها، مورد توجه افرادی قرار می گیرد که به دنبال کسب موفقیت هستند. ناپلئون هیل علاوه بر نویسندگی، یک روزنامه نگار، وکیل و یک استاد نیز بود. او در سال 1970 و در زمان نوشتن کتاب تو می‌توانی کار کنی و معجزه ببینی، چشم از جهان فرو بست. به جرات می توان گفت برترین و پرفروش ترین اثر هیل کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید می باشد که میتوان با تکیه بر اطلاعات آن در جمع موفق ترین افراد قرار بگیرید.

عنوان کتاب

بیندیشید و ثروتمند شوید

عنوان لاتین کتاب

Think and Grow Rich

نویسنده

ناپلئون هیل

مترجم

مهدی نکویی / مهدی قراچه داغی / گیتی شهیدی / مهین خالصی

موضوع

موفقیت

تعداد صفحات

428

از این نویسنده موفق آثار ارزشمند دیگری نیز به نام های ((قانون موفقیت))، ((نردبان جادویی برای رسیدن به موفقیت))، ((غلبه بر شیطان))، ((شاه کلید ثروت)) و ... وجود دارد که هر کدام شامل نکات کلیدی برای رسیدن به موفقیت هستند.

اگر بخواهیم خلاصه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل را مورد بررسی قرار دهیم، می توان آن را در یک جمله خلاصه کرد؛ راهنما برای رسیدن به موفقیت و پولدار شدن. در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and Grow Rich) روش های موفقیت تعداد زیادی از موفق ترین افراد در دوران زندگی ناپلئون هیل مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با تکیه بر این نظریه که اگر تفکری مانند فردی ثروتمند داشته باشیم، پولدار خواهیم شد، به قلمی روان بیان شده است. این افراد شامل سیاستمدار، افراد ثروتمند، مخترع، نویسنده و رهبران بزرگ کسب و کار بودند.

 

 

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در چندین بخش گردآوری شده است که :

در بخش اول بعنوان مقدمه از اهمیت اندیشه به عنوان یک ثروت بزرگ یاد شده است.

فصل دوم نقطه آغازین موفقیت (اشتیاق) است.

بخش سوم در مورد باور

بخش چهارم درباره تلقین موفقیت به ذهن برای تاثیرگذاری بر افکار

بخش پنجم در ارتباط با دانش تخصصی مورد نیاز

بخش ششم اهمیت تخیل

بخش هفتم برنامه ریزی

بخش هشتم غلبه بر ترس و اتخاذ تصمیم درست بخش نهم تلاش

بخش دهم قدرت ذهن

بخش یازدهم اهمیت احساس جنسی در حوزه های دیگر

بخش دوازدهم ذهن ناخودآگاه

بخش سیزدهم بکارگیری از مغز

بخش چهاردهم حس ششم

و فصل پایانی درباره چطور از شش شبح ترس زرنگ‌تر باشید؟ است.

خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل به همه افرادی توصیه میشود که به دنبال اهداف خود هستند تا بتوانند بر ترس های خود غلبه کنند و راه درستی را برای موفقیت در پیش بگیرند. افرادی که طالب این هستند که کسب و کاری را راه بیندازند باید این کتاب را مطالعه کنند تا بتوانند به درستی کار خود را در پیش بگیرند. این کتاب روی میز تمام افراد موفق پیدا می شود زیرا مانند یک دفترچه راهنمای موفقیت است.
در ادامه قسمت هایی از کتاب را با هم می خوانیم:

 

 

enlightened((هر کس که طالب پیروزی است باید کشتی‌ ها و پل‌ های پشت سرش را در آتش بسوزاند و راه‌ های عقب‌ نشینی را بر خود ببندد. این‌گونه است که می‌ توان ذهن را در شرایط اشتیاق سوزان برای پیروزی قرار داد و این شرط لازم موفقیت است. خواستن تنها به ثروت نمی‌ انجامد، اما مشتاق ثروت بودن، با ذهنیتی وسواس گونه و آنگاه برنامه‌ ریزی دقیق و تدارک راه‌ های رسیدن به هدف و در کنار همه این‌ ها مداومت در پایداری در برابر شداید و مشکلات اسباب غنا می‌گردد.))
enlightened((در کار برنامه‌ ریزی برای ثروتمند شدن به کسی اجازه ندهید که رویای شما را از بین ببرد. اگر کاری که می‌ خواهید بکنید درست باشد و به آن باور داشته باشید درنگ نکنید، قدمی به‌ پیش بگذارید و رویای خود را جامعه عمل بپوشانید. هرگز به گفته‌ های این و آن توجه نکنید. توجه نکنید که ممکن است موقتا شکست بخورید زیرا شاید دیگران ندانند که هر شکست بذرهایی از موفقیت و پیروزی به همراه دارد.))

 

 

با معرفی مختصری از این کتاب قطعا متوجه خواهید شد مفهوم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید بسیار ارزشمند خواهد بود و شما را در مسیر موفقیت و پولدار شدن قرار می دهد.

کتاب های برگزیده ناپلئون هیل :

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.