• 2192
  • 1615 مرتبه
کتاب پله پله تا اوج

کتاب پله پله تا اوج

1399/10/01 11:13:35 ق.ظ

کتاب پله پله تا اوج (Steps to the top) یکی از کتاب های معروف و درجه یک اثر زیگ زیگلار است. نکات طلایی کتاب پله پله تا اوج درس های بزرگی را در مورد موفقیت به ما خواهد آموخت.

عنوان کتاب

پله پله تا اوج

عنوان لاتین کتاب

Steps to the top

نویسنده

زیگ زیگلار

مترجم

مهناز فاتحی

موضوع

روانشناسی و موفقیت

تعداد صفحات

287

زیگ زیگلار یک سخنران و مشاور اقتصادی بود که در سال 1926 در کشور آمریکا به دنیا آمد و در سال 2012 نیز از دنیا رفت. او ابتدا کارش را به عنوان یک فروشنده در حوزه ظروف آشپزخانه آغاز کرد و بعد از مدتی توانست مسیر پیشرفت و موفقیت را طی کند.

توانایی و تجربه او در فروش به حدی رسید که بعدا توانست توانایی های خود را در زمینه فروش به دیگران ثابت کند و طولی نکشید که به عنوان یک فروشنده و مدیر ارشد مشغول به کار شد.
هر چه انسان بیشتر به کار و تلاش مشغول شود، آگاهی بیشتری نسبت به توانایی های خود به دست خواهد آورد. این نکته در مورد آقای زیگلار نیز صدق می کرد.

طولی نکشید که او به این موضوع پی برد که می تواند به عنوان یک نویسنده و سخنران انگیزشی نیز مشغول به کار شود و از این طریق بتواند خدمات بیشتری را به خود و مردم جهان عرضه کند. با اینکه حدود 8 سال از مرگ او می گذرد، ولی آثار زیادی از او برجای مانده است که می توان به انواع کتاب ها و آثار صوتی و همچنین سخنرانی های تاثیرگذار و انگیزشی او اشاره کرد.


کتاب پله پله تا اوج اثر زيگ زيگلار یکی از معروف ترین آثار او بوده که دارای شهرت زیادی در بین مردم جهان است.

اگر به دنبال رسیدن به موفقیت هستید و دنبال یک منبع خوب و با ارزش هستید که این راه را برایتان هموارتر کند، خواندن این کتاب را از دست ندهید. خلاصه کتاب پله پله تا اوج، همانطور که از نام این کتاب مشخص است، در مورد پیمودن مراحلی است که شما را گام به گام به اوج موفقیت برساند. فرقی نمی کند که می خواهید یک پزشک شوید یا یک نویسنده موفق و حتی شاید بخواهید خود را به عنوان یک کارآفرین موفق به مردم دنیا معرفی کنید. اگر بخواهید به اهداف و خواسته های خود برسید، باید در شغل و حرفه خود بهترین شوید. با استفاده از این کتاب قادر خواهید بود که پله به پله خود را به اوج برسانید.

مفهوم کتاب پله پله تا اوج در واقع این نکته را به ما یادآوری می کند که رسیدن به موفقیت یک شبه به وقوع نخواهد پیوست. بلکه همانطور که از نام این کتاب پیداست، باید مراحلی را به صورت گام به گام طی کرد که نتیجه مورد انتظار رخ دهد. این کتاب در هفت فصل نوشته شده و در هر فصل نیز یکی از این مراحل را برای ما بازگو می کند.

در قسمتی از این کتاب اینطور می خوانیم: داشتن اعتماد عمیق به هدف، یکی از مهم ترین نیروهای روی زمین است. ژاندراک، زمانی که اعتقاد رهبری ارتش فرانسه را علیه انگلستان در سر می پروراند، دختر دوازده ساله یک چوپان بود.

 

کتاب پله پله تا اوج برای تمام افرادی نوشته شده است که به دنبال رسیدن به اهداف و آرزوهای خود هستند. اما یک نیرویی از حرکت آن ها به جلو، جلوگیری می کند. نیروهایی مانند احساس ناخوشی و یا ناامیدی از جمله این نیروهای بازدارنده هستند. با خواندن این کتاب این توانایی را خواهید داشت که اعتماد به نفس خود را دوباره شعله ور کرده و با اعتقاد و اطمینان سرشار به سمت اهداف خود حرکت کنید.

بهترین نقل قول ها از زیگ زیگلار

enlightened به یاد داشته باشید که شکست فقط یک اتفاق است، نه یک شخص. دیروز شما، در واقع دیشب به پایان رسید.

enlightened اگر از شکست چیزی یاد می گیرید، پس در واقع هنوز بازنده نشده اید.

enlightened شکست را به معلم خود تبدیل کنید، نه شخصی برای امور کفن و دفن خودتان.

enlightened همیشه به یاد داشته باشید که وضعیت فعلی شما مقصد نهایی شما نیست. هنوز شایسته بهترین ها هستید.

enlightened مردم به دلایل منطقی اقدام به خرید کردن نمی کنند. آنها دلایلی احساسی برای خرید خود دارند.
 

معرفی کتاب های برتر زیگ زیگلار در حوزه رشد و توسعه کسب و کار :

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.