• 2148
  • 1024 مرتبه
کتاب نمی توانی روزم را خراب کنی

کتاب نمی توانی روزم را خراب کنی

1399/07/13 04:14:23 ب.ظ

هیچ میدانستید، جملات مثبت تاثیر و انرژی مثبت شگفت انگیزی از خود ساطع می کنند؟ حال فرض کنید این جملات مثبت را در زندگی روزمره خود بشنوید، بخوانید و از آن ها استفاده کنید. اگر این جملات به نحو طنزآلود نیز به کار برده شوند تاثیرشان دو چندان خواهد شد و در بهبود کیفیت روز شما موثر خواهد بود.
کتاب نمی توانی روزم را خراب کنی یا You Can’t Ruin My Day نوشته آلن کلاین، یکی از آن کتاب هایی است که با لحنی طناز و روان به بیان جملات مثبت و پر انرژی پرداخته است. این کتاب در سال 2015 به چاپ رسید و در سال 1397 به زبان فارسی منتشر شد. هدف و موضوع کتاب تو نمیتوانی روزم را خراب کنی فقط و فقط کمک به داشتن مثبت اندیشی توام با آرامش است تا بتواند همه را از چالش های مختلفی که در طول روز تجربه می کنیم، نجات دهد. جملات کتاب نمی تواتی روزم را خراب کنی طی 52 موضوع در کتاب مطرح شده است، موضوعاتی که به نظر پیش پا افتاده است اما می تواند بسیار در روان ما تاثیرگذار باشد. به بیان ساده تر، این کتاب به شما کمک می کند، نگاه و رفتار اطرافیان، باعث متشنج شدن ذهن شما نشود.
پس اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که کوچکترین کنش های محیط، واکنش های مخربی را برایتان به همراه دارد، وقت آن رسیده که به مطالعه این کتاب پرداخته و در جهت رشد و توسعه فردی قدم بردارید.


آلن کلاین که خود در زندگی مشکلات زیادی از قبیل از دست دادن همسرش در 34 سالگی بر اثر سرطان را تجربه کرده است، علاوه بر سخنرانی های انگیزشی فراوانی که در آمریکا برگزار کرده است، درصدد نوشتن این کتاب محبوب بر آمد تا بتواند مسیر زندگی و نگرش بسیاری را حتی شده به اندازه یک درجه، تغییر دهد. او کتاب های بسیار دیگری نیز نوشته که برای آن ها جوایز متعددی نیز دریافت کرده است. هنر اصلی او در نوشتن، اضافه کردن چاشنی طنز به موضوعات مختلف بوده که متن هایش را بسیار جذاب و خواندنی تر می کند. کلاین از این شوخ طبعی به عنوان نعمتی بزرگ که در اختیار انسان قرار گرفته است، یاد می کند و معتقد است باید از این نعمت درست استفاده کرد. بعلاوه مگر از خواندن کتاب جز سرگرمی و یادگیری چیز دیگری می خواهیم؟ این کتاب هر دو جنبه را برای ما فراهم کرده است. شما هم از جنبه طنز این کتاب می توانید ساعت ها سرگرم باشید، هم با بکارگیری نکات و موضوعات مطرح شده آن در زندگی روزانه خود، به کسب دانش خودشناسی و خودپروری بپردازید.
جدا از همه توصیفاتی که برای کتاب و نویسنده اش داشتیم، خود عنوان کتاب، سهم عظیمی در انتقال انرژی دارد. " تو نمیتوانی روز مرا خراب کنی " محکم ترین جمله ایست که می توان به افراد منفی باف اطرافمان گفت. افرادی که همواره با نظر هایشان ته دل آدم را خالی کرده و ما را دچار شک و تردید برای انتخاب مسیر پیش رویمان دارند. گاهی اوقات نمی شود این افراد را از زندگیمان حذف کنیم، پس بهترین راه این است زندگی کردن را در کنارشان یاد گرفته، به طوری که نه به آن ها آسیب برسد نه به خودمان.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.