• 5252
  • 762 مرتبه

مصاحبه با آقای شانه سازان

1400/10/01 02:56:49 ب.ظ

 با عرض سلام خدمت دوستان عزیز؛ در خدمت آقای شانه سازان عزیز هستیم که از اساتید مطرح در زمینه رشد و توسعه فردی و  شغلی هستند. از ایشان خواهش می‌کنیم برخی صفات و ویژگی های یک رهبر کسب و کار خوب را با ما در میان بگذارند.

 

 

سلام و عرض ادب. به اعتقاد من زمانی که صحبت از یک رهبر خوب به میان می‌‎آید، یکی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین خصوصیات، دلسوزی، همراهی درست و در واقع همسفر خوب بودن  اوست. رهبر یک کسب و کار، این سفر را به خوبی درک می‌کند و می‌داند که کسب و کار یا بیزنس کردن در حقیقت یک سفر است. اگر همراه خوبی برای همسفرهای خود باشد و به آن ها کمک کند، سازمان هم هر روز بیشتر رشد می‌کند و حرکت رو به جلوی خود را ادامه می‌دهد. منظور از همراه خوب بودن نیز این است که در مواقع لازم کنار کارمندان خود باشد، در مواقعی از آن ها پشتیبانی کند و اسباب پیشرفت آن ها را فراهم کند و در برخی موارد نیز نقش رهبر را به درستی اجرا کند و راه را به سایرین نشان دهد. حداقل تصور من این است که یک رهبر عالی باید این نکات را رعایت کند تا شاهد پیشرفت کسب و کار خود باشد.

 

 

 

 

 

 

 

فایل های پیوست

مصاحبه با آقای شانه سازان

مصاحبه با آقای شانه سازان

11
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.