• 5248
  • 1180 مرتبه

مصاحبه با آقای امامی

1400/09/30 02:17:39 ب.ظ

 جناب آقای دکتر امامی لطفا بفرمایید چرا تا این اندازه به دنبال آموزش هستید و از نظر شما تا چه زمانی همچنان باید به آموزش دیدن بپردازیم؟

 


 با عرض سلام و ادب باید عرض کنم من از سقراط بزرگ یاد گرفتم که هرگز دانش کنونی‌ام را قطعی ندانم و دریافتم که بدترین نوع توهم برای انسان ها توهم دانایی است. انسان های فقیر احساس می‌کنند نیازی به آموزش ندارند و همواره معتقدند که همه چیز را بلدند و می‌دانند؛ اما انسان های ثروتمند هرچه بیشتر پیشرفت می‌کنند، خود را بیش از پیش نیازمند آموزش می‌بینند و پیش از این، نتیجه گرفتند که خیلی چیزها در دنیا وجود دارد که باید یاد بگیرند. من نیز چون ثروتمند شدن را به فقیر بودن ترجیح می‌دهم دائما درحال یادگیری هستم. این از لطف شماست که من را با لفظ استاد خطاب می‌کنید، اما من عموما از همه خواهش می‌کنم که بنده را با این عنوان خطاب نکنند؛ زیرا اگر باور کنم که به درجه استادی رسیدم دیگر نمی‌توانم به خوبی و درستی شاگردی کنم و بیاموزم.
دوستان عزیز آگاه باشید که دنیا به سرعت در حال تغییر است و ما باید با این تغییرات همگام شویم و دائما در حال یادگیری باشیم. هرقدر که ما بیشتر پیشروی کنیم، نیاز ما به یادگیری نیز بیشتر می‌شود؛ پس از شما خواهش می‌کنم هیچگاه خود را بی‌نیاز از آموزش ندانید .

 

 

فایل های پیوست

مصاحبه با آقای امامی

مصاحبه با آقای امامی

11
اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.