• 2225
  • 799 مرتبه
کتاب خرد راهبری خود و دیگران

کتاب خرد راهبری خود و دیگران

1400/02/27 11:00:35 ق.ظ

کتاب خرد راهبری خود و دیگران (به انگلیسی: Leadership Wisdom) نوشته رابین شارما (Robin sharma) یکی از برترین سخنرانان در زمینه رهبری و تسلط فردی است. او به عنوان یک مجری و سخنران، توانایی فوق العاده ‌ای در شگفت زده کردن مخاطب دارد و با ارائه دیدگاهی غیرمعمول و مفید، باعث می‌شود تا افراد، به بهترین ورژن خود تبدیل شوند و بیشترین تلاش خود را برای رسیدن به اهداف انجام دهند.

عنوان کتاب

خرد راهبری خود و دیگران

عنوان لاتین کتاب

Leadership Wisdom

نویسنده

رابین شارما

مترجم

دکتر علی صاحبی

موضوع

موفقیت- روانشناسی- مدیریت

تعداد صفحات

312

برای نزدیک به 20 سال، بسیاری از سازمان های شناخته شده در جهان، مانند مایکروسافت، ناسا، دانشگاه Yale، Nike، FedEx و...، رابین را برای سخنرانی در مهم‌ترین رویدادهای خود انتخاب کرده‌اند. کتاب های شارما مثل «رئیس بدون لقب» در لیست پرفروش ‌ترین و برترین کتاب های دنیا قرار داشته و همچنین طی یک نظرسنجی بین 22000 نفر از اهالی کسب و کار، شارما به عنوان یکی از 5 کارشناس برتر رهبری در جهان شناخته شده است. این کتاب خاص تاکنون زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان تغییر داده است. اگر شما این کتاب را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید، یعنی آماده ‌اید تا هدیه آن را دریافت کنید. پس از خواندن این کتاب، شما در مسیر تبدیل شدن به یک رهبر واقعی قدم برمی‌دارید و می‌توانید رهبری زندگی فردی و شغلی خود را در دست بگیرید.
کتاب های دیگری نیز از شارما با عناوین «باشگاه 5 صبحی ها»، «زندگی خارق العاده 1 و 2»، «چگونه اعتماد به نفس داشته باشیم»، «رئیس بدون لقب» و «وقتی بمیری چه کسی برایت گریه می‌کند؟» منتشر شده است.

کتاب خرد راهبری خود و دیگران یک سیستم گام به گام را نشان می‌دهد که هدف آن بازگرداندن اعتماد، تعهد و روحیه در سازمان شماست؛ در حالی که طی همین فرایند، نحوه تفکر، احساسات و زندگی شما را نیز متحول می‌کند. به طور خلاصه کتاب خرد راهبری خود و دیگران به شما دانشی می‌دهد تا بتوانید به آسانی مسئولیت رهبری فردی و حرفه ‌ای زندگی خود را بپذیرید.

 

 

رابین شارما در این کتاب، برخی از قدرتمند ترین روش ها برای رهبری را در هشت درس عملی بسیار عالی به ما معرفی می‌کند که رهبران، کارآفرینان و مدیران می‌توانند برای بهبود روحیه و افزایش بهره ‌وری تیم خود از آن ها بهره ببرند و به راحتی در جهت رشد و توسعه کسب و کار خود گام بردارند. نسخه الکترونیکی و صوتی این کتاب نیز در سایت ها و نرم افزارهای تلفن همراه موجود است و شما می‌توانید جهت دانلود کتاب خرد راهبری خود و ديگران اثر رابين شارما به آن ها مراجعه کنید.

 

 

📌 بر طبق گفته های شارما در این کتاب، 8 آیین برای رسیدن به خرد و دانش رهبری وجود دارد که عبارتند از:
1. مرتبط کردن درآمد با هدف
2. مدیریت عقلانی، رهبری احساسی
3. فراموش نکردن تشویق و قدرشناسی
4. همراه شدن با تغییرات
5. تمرکز بر موارد ارزشمند
6. رهبری خود
7. اندیشیدن متفاوت از دیگران
8. پیوند روش های راهبری با ارثیه‌ای که از خود به جا می‌گذاریم.

این 8 بخش در مجموع 12 زیر مجموعه دارند که مفهوم کتاب خرد راهبری خود و دیگران را به خوبی منتقل می‌کنند و پس از مطالعه آن، شما می‌توانید به عنوان یک رهبر آماده و باخرد بر زندگی شخصی و حرفه‌ای خود فائق آیید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.