• 2146
  • 1976 مرتبه

دستاورد های بزرگ ، یک اتفاق نیست

1399/07/09 04:12:38 ب.ظ

نکته بسیار مهمی به ذهنم رسید و قصد دارم آن را با شما عزیزان در میان بگذارم. خیلی از دوستان به اشتباه تفکری دارند، به این حالت که خیلی از بزرگان وقتی مشغول تعریف کردن خاطرات زندگیشان هستند، به این نکته اشاره می کنند که در زندگی ما اتفاقی رخ داد که باعث شد به موفقیت دست پیدا کنیم و اگر این موفقیت ها را به دست آوردیم، حاصل آن اتفاق بود. دوستان عزیزم تمام مطلب را دقیق گوش کنید. آن اتفاق فقط بهانه ای برای استارت یک کار بوده است. یعنی به دست آوردن موفقیت های بزرگ، یک اتفاق یا یک رویداد نیست.

یک اتفاق یا یک رویداد، فقط باعث می شود که شما تصمیم بگیرید و حرکت های بسیار خوبی در زندگیتان انجام دهید. ولی برای رسیدن به موقعیت های خوب، نیاز به یک روند دارید. باید به این نکته توجه داشته باشید که دستاوردهای بزرگ یک اتفاق نیست، بلکه یک روند است.

 

 

 

 

 

اما سوال اینجاست که آن روند به چه صورت است و باید چطور آن کار را انجام دهیم؟ جواب این سوال دقیقا به عادت های ما مربوط می شود. یعنی عادت هایی که ما روزانه داریم. تک تک عادت هایمان، تأثیر زیادی در رسیدن ما به اهداف و آرزوهایمان دارند. زمانی که مشغول یادداشت کردن کار های روزانه خود هستید، حتما عادت های خوب و بدتون را هم یادداشت کنید. ضمنا ایده های خوبی که به ذهنتان میرسد را هم باید در دفتر خود بنویسید.

فایل های پیوست

دستاورد های بزرگ ، یک اتفاق نیست

دستاورد های بزرگ ، یک اتفاق نیست

11
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.