• 1127
  • 1861 مرتبه

ساخت یک روز عالی

1399/05/04 04:57:21 ب.ظ

سوال این است آیا به اندازه ی زمانی که برای مسواک زدن صرف می کنید برای برنامه ریزی یک زندگی خوب، برای ساختن یک زندگی خوب و یک سرنوشت عالی همان اندازه وقت صرف می کنیم؟ آیا واقعا یک زندگی خوب، یک سرنوشت عالی به اندازه ای که یک دهان خوشبو و دندان تمیز داشته باشیم اهمیت ندارد ؟ اگر واقعا مسواک نزنیم چه اتفاقی می افتد ؟ دهان ما بد بو میشود و مشکلات گوارش ایجاد می شود.
اما اگر برای زندگی برنامه ریزی نکنیم چه اتفاقی می افتد؟ مطمئن باشید پیامد های بسیار بسیار بدتری در پیش خواهیم داشت.
دوست عزیزم بیایید با هم یک قرار داشته باشیم، از امشب بعد از اینکه مسواک زدیم 10 دقیقه زمان بگذاریم .
5 دقیقه اول کارهای امروز را بررسی کنیم و ببینیم کدام کارها حس خوبی به ما داده است وکدام کارها اتلاف وقت بوده است.
این موارد را که یادداشت کردیم 5 دقیقه بعد کارهای فردا را یادداشت می کنیم و بعد براساس ارزش های شخصی اولویت بندی می کنیم و در نهایت یک سوال از خود می پرسیم ؛ چه کاری انجام دهیم که فردا بهتر از امروز باشد؟

 

 

 


دوست عزیزم فقط 10 دقیقه زمان نیاز داریم...
آخرین تعریف یونسکو و جدیدترین تعریف یونسکو از باسوادی این بوده است: به افرادی باسواد می گویند که وقتی چیزی را یاد می گیرند در زندگی شخصی خود تغییرات بسیار خوب و مفید ایجاد می کنند. مهم نیست دانشگاه نرفته باشیم، با سواد کسی است که به زندگی خودش توجه می کند و تغییرات بسیار خوبی را ایجاد می کند.

فایل های پیوست

ساخت یک روز عالی

ساخت یک روز عالی

11
اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.