• 2230
  • 874 مرتبه
کتاب طراحی زندگی ایده آل

کتاب طراحی زندگی ایده آل

1400/02/27 04:27:58 ب.ظ

بنجامین بونتی (Benjamin Bonetti) یک سخنران و کارآفرین در زمینه هیپنوتیزم درمانی و خودیاری است که کتاب طراحی زندگی ایده آل (How to change your life; Who am I and what should I do with my life?) را نیز به نگارش درآورده است.

عنوان کتاب

طراحی زندگی ایده آل

عنوان لاتین کتاب

How to change your life

نویسنده

بنجامین بونتی

مترجم

نحله رحمانیان

موضوع

خودسازی و شخصیت شناسی

تعداد صفحات

140

او محصولات چند رسانه ‌ای انگیزشی و توسعه فردی را به ویژه در قالب فایل های صوتی تولید می‌کند و به طور کلی، محصولات صوتی او بیش از یک میلیون بار دانلود شده‌اند. بونتی همچنین سمینار هایی را با تمرکز بر قدرت تفکر مثبت برگزار می‌کند؛ پیام اصلی این سمینارها دستیابی به موفقیت های بزرگی است که به ترکیب تفکر مثبت و عمل گسترده نیاز دارد.

بنجامین بونتی در کتاب طراحی زندگی ایدئال نه تنها درک عمیقی از موضوع کتاب را به ما نشان می‌دهد، بلکه آن را با روشی قابل دستیابی ارائه می‌کند تا با کمی تلاش، بتوانیم سفر خودشناسی خود را آغاز کنیم. بونتی نویسنده کتاب های دیگری همچون «How To Stress Less»، «Fat Mind, Fat Body» و «Don't Struggle Quietly»، «Making Your Money Last» و... نیز می‌باشد که در همه آن ها راهکار هایی برای رشد و توسعه فردی و همچنین بهتر شدن زندگی ارائه می‌دهد.

کتاب طراحی زندگی ایدئال اثر بنجامین بونتی دارای 4 بخش کلی با عناوین «انتخاب ابزار مناسب»، «رفع نقص ها و اصلاح آن ها»، «برداشتن اولین قدم» و «به جا گذاشتن میراث» است که طی آن ها می ‌آموزیم که چگونه هدف خود را پیدا کنیم، چطور پتانسل واقعی خود را برای رها شدن از اعتقادات غلط گذشته به کار گیریم و اینکه چرا اکثر افراد کم کاری می‌کنند؛ همچنین طرحی کلی برای تغییر تفکر و روند زندگی در جهت رسیدن به زندگی رویایی ارائه می‌کند که با دانستن آن ها می‌توانیم راحت‌تر در مسیر پر پیچ و خم بهبود شرایط و زندگی آینده قدم بگذاریم.

خواندن این کتاب برای تمامی افرادی که به مباحث رشد و توسعه فردی علاقه مند هستند و مایلند تا با ایجاد تغییراتی کوچک، زندگی خود را عوض کنند، الزامی است.

 

بخشی از خلاصه کتاب طراحی زندگی ایده آل در ادامه آورده شده است: «چرا ما تغییر را اینقدر سخت می‌پنداریم؟ نظریه من که بر اساس آزمون و خطاست می‌گوید: این تغییر نیست که برایمان سخت است؛ بلکه برایمان دشوار است بپذیریم آنچه در گذشته انجام داده‌ ایم سودمندترین راه برای رسیدن به اهداف نبوده است. تغییر، اقدامی شخصی و مختص فرد است.

زمانی که تغییر کردن را انتخاب کنیم، تغییر به یک انتخاب آگاهانه و روان تبدیل می‌شود؛ نه به چیزی که در نتیجه فشار یا مقاومت به وجود می‌آید. تغییر کردن سخت نیست؛ تمام آن چیزی که نیاز دارید این است که بفهمید چرا در برابر تغییر کردن مقاومت می‌کنید و با رسیدن به این شناخت، قادر خواهید بود که تفکر خود را در کسری از ثانیه تغییر دهید. تغییر افکار، لازمه تغییر دنیای شماست.»

در نهایت می‌توان گفت که بونِتی در متن و مفهوم کتاب طراحی زندگی ایده آل، روش پاکسازی باورها و موانع ذهنی را به ما آموزش می‌دهد؛ همچنین اسرار افراد موفق و عملکرد آن ها را به ما نشان می‌دهد تا با الگو گرفتن از این انسان های بزرگ، بتوانیم مسیر خود را برای رسیدن به یک زندگی ایده آل و رویایی هموار کنیم و به سمت موفقیت حرکت کنیم.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.