• 2200
  • 1296 مرتبه
کتاب فلسفه زندگی موفق

کتاب فلسفه زندگی موفق

1399/10/11 01:52:25 ب.ظ

 

هر انسانی روش خاصی برای موفقیت دارد؛ اما اگر به دنبال راهی میانبر برای رسیدن به موفقیت هستید، کتاب فلسفه زندگی موفق (به زبان اصلی: My Philosophy For Successful Living) را به شما معرفی می‌کنم. این کتاب از کارآفرین، سخنران و نویسنده مشهور آمریکایی، جیم ران منتشر و در سال ۱۳۹۶ توسط توحید فریدونی و امیررضا هاشمی و نشر ذهن آویز به فارسی برگردانده شده است.

 

 

 

جیم ران به نوعی پدر فلسفه تجارت نام دارد؛ چرا که پیش از بسیاری از سخنرانان مشهور دنیا شروع به کار کرد و افرادی چون آنتونی رابینز، برایان تریسی، دارن هاردی و... از او الهام گرفته‌اند. او در سال ۱۹۸۵ موفق به دریافت جایزه انجمن سخنرانان ملی آمریکا شد و در سال ۲۰۰۹ بر اثر نوعی بیماری ریوی از دنیا رفت. کتاب ‌های دیگری همچون «جادوی کار پاره وقت»، «پنج قطعه اصلی پازل»، «هفت کلید طلایی ثروت»، «فرزانگی»، «معجزه در درون توست» و... نیز از این نویسنده برجسته به یادگار مانده است.

عنوان کتاب

فلسفه زندگی موفق

عنوان لاتین کتاب

My Philosophy for Successful Living

نویسنده

جیم ران

مترجم

توحيد فريدوني - اميررضا هاشمي

موضوع

موفقیت

تعداد صفحات

۹۶

 

 

این کتاب در حقیقت کتاب فلسفه زندگی جیم ران است؛ چرا که او بدون هیچ چشم داشتی بهترین تجربه‌های خود برای داشتن یک زندگی موفق را با ما به اشتراک می‌گذارد. کتاب فلسفه زندگی موفق به ما می‌ آموزد که چگونه به جای پول، از زمان خود برای موفق شدن بهره بگیریم. کتاب روانشناسی زندگی موفق دارای ۷ فصل می‌باشد که در هر فصل از آن، آموزه‌هایی نظیر «فلسفه انجام امور و بهره‌وری»، «اندازه‌گیری موفقیت در امور مالی»، «۶ قدم برای رهبری یک زندگی فوق‌العاده» و... وجود دارد؛ بنابراین خواندن آن به هر کسی که به مباحث توسعه فردی چیست، موفقیت و در کل بهبود زندگی خود علاقه‌مند است، پیشنهاد می‌شود.

 

 

بخش‌هایی از متن کتاب را با هم می‌خوانیم:
«نظام آموزشی به شما شغل می‌دهد؛ اما خودآموزی چیزی است که شما را ثروتمند می‌کند. اگر روی کار خود تمرکز کنید، زندگی‌تان را می‌سازید؛ اما اگر روی خودتان سخت کار کنید، آینده را می‌سازید. موفقیت چیزی نیست که دنبال می‌کنید؛ موفقیت چیزی است که با تبدیل شدن یه یک آدم جذاب، جذب می‌کنید. راه ثروتمند شدن این نیست که آرزو کنید زندگی‌تان آسان‌تر شود؛ بلکه تمرکز بر بهبود و توسعه خودتان است. زمان گذاشتن برای نوشتن اهداف برای زمان حال، آینده نزدیک و بیشتر آینده دور، یکی از بخش ‌های لازم برای تغییر زندگی است.»

 

enlightenedآنتونی رابینز در مورد جیم ران و کتاب‌های او می‌گوید: « من عمیقاً باور دارم که جیم ران یک انسان فوق‌العاده و استثنایی است که فلسفة او می‌تواند کیفیت زندگی هرکسی را افزایش دهد.»
enlightenedتام هاپکینز نیز در مورد او چنین گفته است: «کمتر کسی مثل جیم ران توانایی انگیزه بخشی و تاثیرگذاری بر دیگر انسان‌ها را دارد.»
enlightenedمارک ویکتور هَنسِن درباره او گفته: «جیم ران، یک استاد انگیزشی است. او دارای سبک، جوهره، کاریزما، ارتباط و جذابیت است و آنچه که می‌گوید باعث تغییر می‌شود. دنیا جای بهتری می‌شد اگر همه، سخنان او را می‌شنیدند.»

 

مفهوم کتاب فلسفه زندگی موفق، در استفاده بهینه و سرمایه گذاری بر خود نهفته است؛ چرا که هر انسانی توانایی‌های بالقوه فراوانی دارد که تنها با باور داشتن و تکیه بر خود، بالفعل خواهند شد. اگر شما نیز به دنبال بهبود زندگی و خواهان پیشرفت هستید، خواندن کتاب فلسفه زندگی موفق جیم ران را در اولویت قرار دهید.

کتاب های برگزیده جیم ران :

 

 

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.