• 2178
  • 1380 مرتبه
قانون 90/21

قانون 90/21

1399/09/02 03:55:55 ب.ظ

کم نیستند افرادی که شدیدا معتقدند قوانین مختلف در طبیعت و به طور کلی ذهن هر انسان، تاثیر مستفیم بر موفقیت یا عدم موفقیت آن ها دارند.

از این رو، فارغ از اینکه این باور چقدر حقیقت دارد، دانش این دسته قوانین، می تواند کمک بسزایی در مسیر موفقیت شما داشته باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با قانون 90/21 آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.


قانون 90/21 چیست؟ اگر بخواهیم یک تعریف کوتاه اما جامع از این قانون داشته باشیم باید بگوییم که شما می توانید به کمک قانون 90/21 یا قانون مالتز  در مدت کوتاهی، به طرز شگفت انگیزی، سبک زندگی خود را دگرگون کنید.

حتما می پرسید چطور؟ اولین قدم برای این قانون شناخت کامل از رفتار های شخصی بوده و باید بدانید کدام یک از رفتار های غلط شما مانع پیشرفت شما هستند. پس از این که این عادات را شناختید با تعیین یک دوره 21 روزه که در آن تحت هیچ شرایطی این عادت ها را انجام نمی دهید، قادر خواهید بود به کلی این رفتار را از ویژگی های شخصی خود حذف کنید. امتحانش مجانی است! لیست خود را تهیه کنید و یکی را انتخاب کنید. بعد از 21 روز انجام ندادن این رفتار، آیا باز هم مایل به انجام آن هستید؟ به همین ترتیب اگر دوره های 21 روزه را تعیین کنید خواهید دید که می توانید دوره های بلند مدت تری را برای خود تعیین کنید. به همین ترتیب دوره های 90 روزه به طور کلی سبک زندگی شما را دگرگون خواهد کرد و دیگر خبری از رفتار های مانع پیشرفت در شما وجود نخواهد داشت. اصل 90/21 دقیقا هدفش دگرگونی و رشد و توسعه فردی شماست.
بسیاری بر این باورند که قانون 90/21 موفقیت شما را تضمین می کند؛ فقط کافیست شناخت دقیق از خود داشته باشید. مهم ترین دلیل این ضمانت این است که شما در آن خسته نخواهید شد. اگر فردی بگوید من می خواهم تمام سال را نوشابه ننوشم، مسلما بعد از مدت کوتاهی تصور این که می خواهد به مدت یک سال یک عادت همیشگی را رها کند، کمی مردد خواهد شد. اما قانون 90/21 مالتز در موفقیت شما رد خور ندارد، چراکه تعادلی عقلانی در تعیین دوره های دوری از رفتار های ذکر شده دارد. پس رعایت نکردن چهارچوب ها کمتر به ذهنتان خطور می کند و در نتیجه از تصمیم خود خسته و پشیمان نخواهید شد.
همانطور که در ابتدا گفتیم، شناخت کافی از خودتان اولین قدم است. باید بدانید دقیقا چه عادتی را می خواهید از زندگی خود حذف کنید و یا حتی چه رفتاری را به خود اضافه کنید. سپس دوره های 21 روزه برای خود تعیین کنید و تغییرات را اعمال کنید. ممکن است چند روز اول کمی برایتان دشوار باشد اما بعد از مدت کوتاهی به این تغییرات عادت کرده و در پایان دوره احساس خوشایندی خواهید داشت. قانون 90/21 در موفقیت، شما را یاری کرده و مادامی که رشد و توسعه فردی وجود دارد، کاربرد خواهد داشت.
موفقیت فقط و فقط در گرو تلاش های مداوم شماست. از سویی رشد و توسعه فردی از شما فردی بهتر و کوشا تر خواهد ساخت. پس قوانین مهم در این زمینه را دست کم نگرفته و هر چه زودتر برای رسیدن به موفقیت، بکارگیری این قوانین را شروع کنید.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.