قانون جذب ثروت

 

اگر به کارما معتقد باشید، قوانین زیادی را خواهید پذیرفت که یکی از آن ها قانون جذب ثروت است. برای اینکه تعریف مناسبی از این قانون داشته باشیم، بهتر است آن را به دو قسمت بشکنیم و معنای هر بخش را جداگانه درک کنیم، سپس تعریف کامل این قانون بهتر درک می شود. این دو بخش شامل قانون جذب و جذب ثروت هستند. قانون جذب بیان می کند که هر اتفاقی که در زندگی شما می افتد، اتفاقی نیست! که در حوزه های دیگری مثل جذب کائنات نیز تعریف می شود (هیچ شخصی را بی دلیل در زندگی ملاقات نمی کنید). حال درک می کنیم که قانون جذب ثروت دلالت بر موقعیت های درآمدزا در زندگی هر شخص در زندگی دارد.
این که بگوییم کسی از داشتن ثروت خوشش نمی آید کمی اغراق است.

همه ما رفاه و آسایش را در داشتن ثروت کافی می دانیم پس همه ما همواره به دنبال یافتن راهی برای جذب ثروت و فراوانی هستیم. عده ای با کسب تجربه این راه ها را پیدا می کنند و عده ای با مطالعه. کتاب ها و مقالات زیادی در این زمینه به چاپ رسیده اند که با بررسی آن ها می توان تا حد قابل قبولی، در این زمینه اطلاعات کافی کسب کرد. معروف ترین و پرفروش ترین کتاب قانون جذب ثروت در سال گذشته کتاب "راز" اثر رندا برن است که نظر بسیاری از متقاضیان را نیز به خود جلب کرده است. این کتاب شامل نقل قول هایی از افراد موفق در این زمینه است.
در این مقاله بهترین های قانون جذب ثروت و موفقیت، یا به عبارتی بهترین روش های جذب فوری ثروت و موفقیت را برای شما گرد هم آورده ایم تا بهتر آن را درک کنید. شناسایی نیاز های اساسی خرج پول، مثبت اندیشی در درآمد، خلاقیت در راه اندازی کسب و کار، درک نیاز های روز جامعه و...
- زمانی که بدانید پول خود را چگونه به موقع و به جا خرج کنید، راحت تر پس انداز می کنید و هر چه بیشتر پس انداز کنید، بهتر و سریع تر می توانید به خرید ابزار هایی که شما را به هدفتان می رسانند، پاسخگو باشید.
- مثبت اندیشی در کسب درآمد، به این مفهوم اشاره دارد که شما پس از درآمد های اندک خود نیز به خود افتخار کنید و ایمان داشته باشید که درآمدتان روز به روز افزایش خواهد داشت.
- خلاقیت در راه اندازی کسب و کار نیز این روز ها بسیار مهم است. چرا که باید بگوییم شما می توانید یا اولین هر فعالیت باشید، یا دومین اما بهترین.
- درک نیاز های روز جامعه نیز باعث می شود بدانید که چه محصول یا محتوایی را باید به جامعه عرضه کنید تا طرفداران بیشتری کسب کنید و در نتیجه ثروت خود را افزایش دهید.
به طور کلی قوانین جذب ثروت کم نیستند و با کسب تجربه، به مراتب افراد ماهر تری در این زمینه خواهید شد. اگر فرکانس جذب ثروت را در زندگی خود بیابید، با سرعتی باور نکردنی در راستای موفقیت قدم خواهید گذاشت و پیشرفتی چشمگیر در کسب و کارتان خواهید داشت. فرقی نمی کند که کسب و کارتان چقدر بزرگ یا کوچک باشد. مهم تلاش های شما و تیم تان در جذب موفقیت، ثروت و دانش در زمینه کاری شما است.

عناوین مرتبط: بهترین روش های کسب درآمد در سال 2020