• 1101
  • 1510 مرتبه
تغيير ميدهی يا نتايج كنونی را مي پذيری؟

تغيير ميدهی يا نتايج كنونی را مي پذيری؟

1399/03/13 03:32:49 ب.ظ

اصولا تغيير به چه دليل اتفاق می افتد؟ يا به چه دلیلی بايد تغيير کنیم؟
هر تغييری با تغيير در درون ما شروع می شود. زمانيكه از نتايج حاصل ناراضی باشيم و يا عدم رضايت كامل داشته باشيم، در اين صورت است كه نياز به تغيير را در خود حس می كنيم. در واقع برای بدست آوردن نتايج مطلوب خودمان، نياز به تغيير در ما تقويت مي شود و این امر به گونه ای تغییر در جهت رشد و توسعه فردی ما محسوب می شود. بنابراين دو راه پيش رو داريم، راه اول اينكه نتايج را بپذيريم (خواسته يا ناخواسته ) و به زندگي كنونی ادامه بدهيم و راه دوم اينكه درد تغيير را بپذيريم و مصمم در مسير تغيير گام برداريم.
چه بسيار افرادی را ديده ام كه می دانند كشيدن سيگار برای ريه های شان ضرر دارد ولی باز هم مي گويند من حاضرم بميرم ولی سيگار می كشم! بسیاری از افراد می گويند ما كه در نهایت خواهيم مرد، پس بگذاريد آنطور كه دوست داريم زندگي كنيم.
در نهايت آن كه انتخاب می كند نتايج فعلي را بپذيرد يا تغيير کند، خود شما هستيد و هيچ نيروی بيرونی نمی تواند كنترل کننده شما باشد و فقط يک خواسته دورنی بزرگ می تواند، تغييرات قطعی در وجود شما ايجاد كند.

آيا زمان آن نرسيده كه تغيير كنيد؟
آيا نمی خواهيد با تغییر نگرش صحیح رويای خودتان را بدست آوريد؟
پيش از مرگ، دوست داريد به چه چيزهايی برسيد؟

دکتر خراشادی با به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات خود در زمینه موفقیت در تلاش است تا سختی های مسیر تغییر و رسیدن به اهداف را برای شما هموارتر کند تا در نهایت احساس رضایت از خود و زندگی خود داشته باشیم.

عناوین مرتبط: مقالات رایگان رشد و توسعه فردی

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.