ثبت نام دوره ها


انسان به طور ذاتی میل به رشد و کمال دارد.

رشد فردی، فرایندی است که به خودآگاهی و برداشتن قدم هایی در مسیر تغییر ارزش های شخصی، رفتار و نگرش انسان منجر می‌شود.

طی این پروسه، شما با نگاهی صادقانه به عملکرد خود تاکنون و با تغییرات هدفمندی که در رفتار خود به وجود می‌آورید، شاهد نتایجی مثبت و سازنده خواهید بود. افراد موفق از این ویژگی ذاتی به خوبی بهره می‌گیرند و از آن در جهت بهبود مهارت ها و شرایط خود استفاده می‌کنند. بسیاری از افراد با خواندن کتاب های گوناگون یا زندگینامه افراد موفق در مسیر موفقیت و رشد و توسعه فردی گام برمی‌دارند؛ اما حقیقت غیر قابل انکار این است که یادگیری از افرادی که خودشان پیش از ما در این مسیر قدم گذاشته ‌اند و تجارب زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند، بسیار موثرتر است. معاشرت با اینگونه افراد و بهره مندی از تجارب آن ها، موقعیتی است که کمتر کسی در زندگی به آن دست می‌یابد.

دکتر حسین خراشادی زاده محقق و مدرس راهکار های رشد و توسعه فردی و همچنین رشد و توسعه کسب و کار با برگزاری کارگاه های مختلف به صورت دوره های حضوری و غیرحضوری،یاری رسان افراد بسیاری در جهت رسیدن به خواسته ها و آرزوهایشان می‌باشد. کارگاه «بزرگ‌ترین گمشده زندگی» از جمله این دوره ها می‌باشد که در آن می‌آموزید چگونه سرنوشت خود را به دست بگیرید و برای ساخت یک زندگی ایده آل و رویایی باید چه اقداماتی انجام دهید؛ همچنین راهکارهایی برای رسیدن به اهداف و رویاهایی که همواره در ذهن داشته‌اید فرا می‌گیرید.کارگاه «عادت های بزرگان و کسب و کار»نیز یکی دیگر از دوره هایی است که برای مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف بسیار مناسب است و طی آن با قوانین و تکنیک هایی عالی جهت رشد کسب و کار خود آشنا خواهید شدو سپس با اصلاح دیدگاه خود مسیر رشد شغلی خود را بسیار هموارتر خواهید کرد.

اهمیت ثبت نام دوره های رشد فردی به منظور تقویت مهارت اعتماد به نفس، مهارت های ارتباطی و... بسیار کارآمد است و ما شما را در این مسیر همراهی خواهیم کرد.