خبر مورد نظر حذف شده است.

ویدیو های رایگان


شاید وجود ویدیو های رایگان (Free Videos) در فضا های مجازی از جمله اینترنت یکی از علت هایی باشد که ساعت ها ممکن است وقتمان را در این فضا ها صرف کنیم. عصر حاضری که ما در آن مشغول زندگی هستیم را عصر اطلاعات می گویند، به این دلیل که با ظهور موتور های جستجو امکان دستیابی به اطلاعات بسیار راحت شده است. در واقع با یک سرچ ساده در اینترنت می توان به اطلاعاتی دست یافت که اگر اینترنت وجود نداشت، بایستی ساعت ها و شاید روز ها را در کتابخانه ها به دنبال کتاب هایی باشیم که این اطلاعات را به دست ما برساند.

ویدئو های رایگانآموزش یکی از ارکان اصلی وجودی ماست. تمامی انسان ها از همان دوران کودکی مشغول یادگیری هستند و این کار به علت همان کنجکاوی است که خداوند در وجود ما قرار داده است که با استفاده از آن بتوانیم آموزش ببینیم و هر چه بیشتر با مکانیزم این جهان آشنا بشویم.
هنری فورد جمله زیبایی در مورد آموزش و یادگیری دارد:
هر فردی که یادگیری را متوقف کند پیر شده است، چه 60 ساله باشد و چه 25 ساله و کسی که همچنان به دنبال یادگیری باشد جوان خواهد ماند و عالی ترین چیز در زندگی جوان ماندن است.
این جمله به خوبی اهمیت یادگیری و آموزش را به ما یادآوری می کند، پس بهتر است که همواره به دنبال راه هایی باشیم که بتوانیم یاد بگیریم.
دانلود ویدیو های رایگان از اینترنت یکی از روش های مناسب برای یادگیری است. اینترنت بستر مناسبی را برای آموزش مهیا کرده است. در این فضای بی انتها به دنبال یادگیری هر موضوعی که باشید، می توانید ویدیوی مربوط به آن را پیدا کنید و از همان لحظه یادگیری را شروع کنید. اگر به دنبال این هستید که برنامه نویسی را از صفر شروع کنید، می توانید ویدیو های رایگان آموزشی برنامه نویسی را از اینترنت دانلود کنید و یا اگر می خواهید بدانید که راز های رسیدن به موفقیت چه چیزهایی هستند، می توانید از ویدیو های رایگان موفقیت استفاده کنید.
کمبود زمان نیز یکی از محدودیت هایی است که ممکن است ما برای یادگیری داشته باشیم، در واقع وجود مشغله های فراوان باعث شده است که به سختی بتوانیم زمان مناسبی را در طول روز به آموزش اختصاص دهیم و یا اینکه در یک کلاس آموزشی ثبت نام کنیم. اما به لطف اینترنت و وجود سایت های آموزش محور می توانید در هر موقع و هر جایی که هستید فقط با داشتن یک وسیله مانند کامپیوتر یا گوشی و دسترسی به اینترنت می توانید از آموزش های رایگان چه در قالب متن و چه در قالب ویدیو استفاده کنید.
ظهور فضا های مجازی مانند اینترنت و بعدا فیسبوک و تلگرام و اینستاگرام خوبی ها و بدی هایی داشته است. از بدی های این فضا ها این است که ما هر روز توسط اطلاعاتی بمباران می شویم که ممکن است خیلی از این اطلاعات دروغ و شایعه باشند و اگر هم حقیقت داشته باشند هیچ کاربردی برای ما ندارد جز وقت تلف کردن!
بنابراین چقدر خوب است که ما از این امکانات در راه درست استفاده کرده و سعی کنیم که با دیدن فیلم های رایگان آموزشی و یا کلیپ های رایگان به یادگیری خود متعهد باشیم و این نکته را به یاد داشته باشیم که وقت طلاست و چه خوب است که از این زمان که در اختیار داریم به خوبی استفاده کرده و هر چه زودتر به خواسته ها و اهدافمان برسیم.

عناوین مرتبط: تمرین