مقالات رایگان اصول و فنون مذاکره


داشتن دانش کافی در اصول و فنون مذاکره، یکی از مهارت های اصلی در برنده شدن مذاکرات است از این رو مقالات رایگان اصول و فنون مذاکره یا  Free Negotiation Principles Articlesطرفداران زیادی دارد. به طور کلی اهمیت اصول و فنون مذاکره بسیار بالاست چرا که شکست در یک مذاکره می تواند ضرر های مالی بسیاری را برای مجموعه به بار آورد. همانطور که پیشگیری در هر موضوعی بهتر است، کسب دانش در این زمینه نیز می تواند نوعی پیشگیری از ضرر های احتمالی باشد.

 

مقالات رایگان اصول و فنون مذاکره

با دانلود مقاله در مورد اصول و فنون مذاکره و مطالعه آن می توانید تا حد زیادی مهارت های خود را در این زمینه تقویت کنید. البته غافل نشوید که تجربه و بعضا شکست، بخش مهم و حیاتی یادگیری و آموزش در هر زمنیه ای است. اما مراقب باشید این شکست ها و کسب تجربه برای شما کمترین حد ضرر را به همراه داشته باشد.
دانلود مقاله اصول و فنون مذاکره و مطالعه آن می تواند تا حد زیادی نیاز شما در آموزش شیوه های اصول مذاکره صحیح برآورده کند. یک pdf مقاله اصول و فنون مذاکره شامل بخش های متنوعی است که فنون مهم و نکات اصلی این مقوله را مطرح می کند. از نکات و اصول مهم در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

enlightenedتهیه یک چک لیست هر چند مختصر می تواند تاثیر بسزایی در روند مذاکره و ایجاد چارچوب های لازم داشته باشد. برای متقاعد کردن طرف مقابل خود صبور باشید و زمان صرف کنید. عجله در این مورد تاثیر عکس دارد. در مواردی که می دانید پافشاری و صحبت در مورد یک کار، می تواند به زیان شما تمام شود، سکوت بهترین کار است. سعی کنید با پرسیدن سوال های کلیدی طرف مقابل خود را به چالش بکشید. پرسش سوال های چالشی مهارت و دانش شما در شغلتان را بهتر به تصویر می کشد. در مذاکره به هیچ وجه در بیان توانایی ها و امکانات مجموعه خود اغراق نکنید. با این کار نه تنها در جلب اعتماد طرف مقابل خود موفق نخواهید بود بلکه باعث می شوید انتظار آن ها را بیش از حد بالا ببرید و بعدا از پس خواسته های آن ها برنیایید و در نهایت اگر حتی مذاکره طبق میل و خواسته شما پیش نرفت و نتیجه آن موفقیت آمیز نبود، به هیچ عنوان محل مذاکره را با دلخوری و ناراحتی ترک نکنید. بگذارید یک تصویر مثبت و مستحکم از مجموعه شما در ذهن طرف مقابلتان نقش ببندد تا مدت ها در یاد آن ها بمانید و گزینه دوم انتخاب های آینده آن ها باشید.

عناوین مرتبط: مقالات رشد و توسعه کسب و کار, عوامل موفقیت در کار