زندگینامه افراد موفق جهان

 

بسیاری از افراد همواره به دنبال مطالعه زندگی نامه افراد موفق جهان هستند تا بتوانند درک بهتری از عوامل موفقیت داشته باشند.

اگر روش زندگی افراد موفق را بررسی کرده باشید خواهید دید، آن هایی که بدون هیچ شکستی موفق شده اند، شاید به تعداد انگشتان یک دست هم نرسند. از این رو می توان گفت که موفقیت آن ها یک شبه نبوده و برای طی کردن تک تک پله های موفقیت، سختی و تلاش را به جان خریده اند. در واقع شکست های افراد موفق از آن ها یک شخص هدفمند ساخته است. این هدفمندی در راستای رسیدن به موفقیت کمک به سزایی به آن ها کرده و باعث درخشش آنها در عرصه های مختلف شده است.

زندگینامه افراد موفق جهاناولین سوالی که قبل از خواندن زندگی نامه افراد موفق به ذهن هر کس خطور می کند، این است که افراد موفق چه میکنند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آن ها جز تلاش و سخت کوشی، هیچ تفاوتی با افراد عادی ندارند پس کلید رسیدن به موفقیت شان قطعا پشتکار است. با مطالعه زندگی نامه افراد سخت کوش در می یابید که از تلاش شبانه روزی دست نکشیده اند و با هر شکست، نه تنها از هدف خود دست برنداشته بلکه برای رسیدن به آن مصمم تر شده اند.

در اینجا پس از بررسی زندگینامه موفق ترین افراد جهان در عرصه های مختلف مثل توماس ادیسون، آلبرت انیشتین، بیل گیتس، رونالدو، اپرا وینفری و... نکات تکان دهنده آن ها را جدا کردیم و برای شما باز گو می کنیم. همه ما راجع به فقر در کودکی رونالدو شنیده ایم و حالا او به یکی از محبوب ترین، موفق ترین و پولدار ترین های دنیای فوتبال تبدیل شده است. بیل گیتس پیش از راه اندازی شرکت مایکروسافت و تبدیل شدن به پولدار ترین مرد جهان، با انصراف از دانشگاه، یک دستگاه آنالیز اطلاعات گرافیکی همراه با یکی از دوستانش ساخت و در زمان فروش آن متوجه شد که عملکرد درستی ندارد و همین امر ضرر مالی بزرگی به او زد. آلبرت انیشتین در یادگیری خواندن و نوشتن بسیار مشکل داشت اما امروزه به عنوان پدر علم فیزیک از او یاد می شود. توماس ادیسون، در کودکی و توسط معلم خود مورد تحقیر قرار گرفته بود. معلم او معتقد بود ادیسون احمق ترین شاگردی بوده است که تا به حال داشته اما امروز بدون کشفیات او کار همه ما لنگ می ماند. اپرا وینفری که شناخته شده ترین مجری زن می باشد در سن 14 سالگی مادر شدن را تجربه کرد که البته این تجربه برای اون چند ماهی بیشتر دوام نداشت و فرزند خود را از دست داد. پس از اولین اجرای خود به دلیل احساساتی بودن بلافاصله اخراج شد. او اکنون با 3 میلیارد دلار سرمایه از موفق ترین های عرصه خود است.

برای بررسی دقیق تر و جامع تر زندگی نامه افراد موفق به شما پیشنهاد می شود با جستجوی کتاب زندگینامه افراد موفق جهان، نوشته های این زمینه را مطالعه کنید. برای راحتی بیشتر کار شما، چند نمونه از این کتاب ها که طرفداران زیادی هم دارند، معرفی خواهیم کرد. زندگی نامه افراد موفق وارن بافت، زندگی نامه افراد موفق خارجی که در قالب فایل های پی دی اف به بیوگرافی افرادی چون جف بزوس بنیان گذار شرکت آمازون، سویی چیرو هوندا بنیان گذار شرکت هوندا و ... پرداخته است از جمله نمونه های خوبی برای مطالعه هستند. علاوه بر این می توانید با جستجوی بیوگرافی و نام هر فرد موفقی که در ذهن دارید به مطالعه فراز و نشیب های زندگی وی بپردازید و از تجربه ها، شکست ها و موفقیت های آن ها درس بگیرید. 

ما نیز تلاش می کنیم در سایت دکتر خراشادی مجموعه ای از برترین زندگینامه های افراد موفق جهان را برای شما گردآوری کنیم تا ضمن دسترسی راحتتر به این مجموعه ها، بتوانید در مسیر رسیدن به اهداف خود آن ها را الگوی خود قرار داده و هرگز ناامید نشوید.